יום שבת, 25 בספטמבר 2010

שני נערים מצאו את מותם לאחר שימוש בגז צחוק

היום התפרסם כי שני נערים בני 18 נמצאו מתים בתוך רכב לאחר שאפו גז צחוק בכמות גדולה. שמותיהם של הנערים הוא עומר צור אשר עמד לפני גיוס ואבישי קלומן אשר היה תלמיד תיכון.

אילו אופציות פיצוי יכולות להיות קיימות למשפחותיהם או יורשיהם של הנפטרים?

ובכן, יורשיו של אבישי קלומן, אשר היה תלמיד ביום האירוע, יכולים להיות זכאים לפיצוי בזכות פוליסת ביטוח תאונות תלמידים (תאונות אישיות) אשר מבטחת את כל תלמידי ישראל כנגד פגיעה בתאונות. במסגרת התביעה ידרשו היורשים להוכיח לחברת הביטוח שאכן מדובר באירוע תאונתי התואם את דרישות הפוליסה. במידה ואכן ניתן יהיה להוכיח שמדובר באירוע המתאים לתנאי הפוליסה, יקבלו יורשיו של אבישי קלומן פיצוי בהתאם לאמור בפוליסת הביטוח.

אם אבישי קלומן ז"ל היה מבוטח בפוליסת ביטוח מוות מתאונה באופן פרטי, יוכלו יורשיו לקבל גם את הפיצוי המתואר בפוליסת הביטוח הנ"ל, אם יוכלו לוהוכיח שאכן מדובר באירוע התואם את ההגדרה המופיעה בפוליסת הביטוח.

יש לציין כי למרות שמדובר באירוע שהתרחש בתוך רכב מנועי, לא מדובר באירוע המהווה תאונת דרכים ולכן לא יוכלו יורשיהם של המנוחים לתבוע את פוליסת ביטוח החובה של הרכב שבו מצאו את מותם.

יורשיו של עומר צור יוכלו לקבל פיצוי רק במידה והיה למנוח פוליסת ביטוח מוות מתאונה.

בשלב זה, מהנתונים אשר התפרסמו בתקשורת, לא נראה שהתאונה קרתה בעקבות רשלנות כלשהי של צד ג'. בלון הגז אשר גרם למותם של השניים נגנב לפי הפרסומים ממרפאת שיניים, ולכן אין כרגע מידע כלשהו לפיו יוכלו הנפגעי לתבוע פיצוי מגורם כלשהו מלבד אלו שפורטו לעיל.

כל האמור לעיל אינו מהווה תחליף כלשהו לקבלת ייעוץ משפטי של עורכי דין.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

מאמר מעולה, חברת
בניית אתר
מציע שרות
קידום אתר
וגם
בניית אתר מקצועי